14 Kasım 2014 Cuma

Japon Edebiyatı Okumaları [15-30 Kasım 2014]


Canım Arkadaşım Biblio Kasım ayı için Japon Edebiyatı Okumaları önerdiğinde çok mutlu oldum. Yeni yazarlar keşfetmek çok heyecanlı. Ne okuyabilirim diye araştırırken Kawabata'yı ve Biblio'nun da listesinde olan Mişima'yı tercih ettim. 

Benim kitaplarım: 

  • Kawabata - Go Ustası
  • Mişima - Bahar Karları
  • Mişima - Bir Maskenin İtirafları 
Bize katılmak isterseniz Canım Arkadaşım Biblio'nun yazısındaki adımları uygulayabilirsiniz. İnstagram'da #japonedebiyatıokumaları etiketi ile kitaplarımızı paylaşacağız. Canım Biblio'ya beni davet ettiği ve bu şahane görseli hazırladığı için çok teşekkür ederim. 

Herkese iyi okumalar...

4 yorum:

  1. Değişik okumalar yapmamız şahane oluyor canım ♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :) Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/
    Sevgiler,
    Ebru

    YanıtlaSil
  3. Mişima Bahar Karları okudum inceledim ben de. Japonlara animelerden gelen bir ilgim vardı ama kitaplarını hiç okumamıştım. Baya şey öğrendim Japon Kültüründen.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...